عمل قلب مطلب ارسالی ازYaC
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
1 مرداد 1391برچسب:, :: 12:31 :: نويسنده :

دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم ؟

پسر: آره عزیز دلم . . .

دختر: منتظرم میمونی ؟

پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند و گفت ، منتظرت میمونم عشقم . .

دختر: خیلی دوستت دارم . .

پسر: عاشقتم عزیزم . . . .

بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت ، به هوش می آمد ،

به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد

پرستار : آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی . . دختر: ولی اون کجاست ؟

گفت که منتظرم میمونه به همین راحتی گذاشت و رفت؟

پرستار : در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سر دختر خالی میکرد رو به او گفت ؛ میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده ؟

دختر: بی درند که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد .. آخه چرا ؟؟؟؟؟!! چرا به من کسی چیزی نگفته بود .. بی امان گریه میکرد . .

پرستار: شوخی کردم بابا !! رفته دستشویی الان میاد!



نظرات شما عزیزان:

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت6:45---5 مرداد 1391
ادمی به راستی چرا چنین است بزار یه داستان واقعی برات تعریف کنم که تا حالا هیچ جایی نشنیدی داستان عسل و مهندس اگه می گی دروغ می گم می تونی بری توی وبشون و اونجا حرف های منو باور کنی عسل دختر اصفهانی بود که توی چت روم دنیا عاشق یه مهندس شد مهندس هم عاشق عسل روزها می گذشت و اونها بیشتر به هم علاقه پیدا کردند اگه یه روز عسل نمی یومد مهندس خیلی دلش تنگ می شد و اگر مهندس نمی یومد عسل بیشتر تا اینکه عسل به مهندس گفت که قلبم درد می کنه و.....
ادامشو می تونی بری و از سایت عسل و مهندس جویا بشی
نشونی سایت:http://mohandesasalchat.rozblog.com/


مطهره
ساعت16:51---4 مرداد 1391
خیلی بامزه بود راستی آپم بدو بیا

y.m
ساعت17:23---3 مرداد 1391
خیلی بامزه بود!!!!..راستی!آپم.

sophie
ساعت23:48---2 مرداد 1391
سلام عزیزم ادرس قبلی وبلاگ را عوض کردیم لطفا ما را با ادرس جدید لینک کنید

فاطمه
ساعت18:35---2 مرداد 1391
منا جون پس چرا نیستی؟؟؟ وقتی اومدی حتما
بهم سر بزن کلی آپ کردم.


598I
ساعت1:47---2 مرداد 1391
سلام
بامزه بود....
و قشنگ
موفق باشی...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: